מילות המפתח הן למעשה הביטוי שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מקלידים בגוגל במהלך חיפוש. מילות מפתח יכולות להיות מילה אחת או ביטוי.
כמובן שכולנו רוצים להופיע בעמוד הראשון בגוגל כאשר מחפשים את הביטויים הללו, ואם כבר בעמוד הראשון אז שיהיה הכי גבוה שאפשר.
רובנו חושבים שאנחנו יודעים ומבינים מה מילות המפתח שמחפשים הלקוחות הפוטנציאלים, אבל למה לנחש? גוגל נותנת לנו לבדוק כמה אנשים מחפשים כל ביטוי וביטוי בכל חודש. תופתעו לגלות שהרבה ביטויים שאתם חושבים עליהם זה לא מה שהלקוחות מחפשים.
אז איך מוצאים את מילות המפתח:
נכנסים לכלי מילות מפתח
אם אין לכם חשבון אדוורדס (ADWORDS ) יש לפתוח חשבון. לא לדאוג החשבון הוא חינמי.
לאחר כניסה לחשבון בחרו "חפש מילות מפתח ורעיונות לקבוצת מודעות
יפתח החלון הבא
הכניסו את הביטויים החשובים לכם, הקליקו על "קבל רעיונות"
והנה הפתעות....
בחרו בלשונית "רעיונות למילות מפתח" והנה הטיפים של גוגל למילות המפתח המתאימות לקהל שלכם.
תהליך זה נקרא מחקר מילות מפתח והא השלב הראשון בתהליך קידום אורגני של האתר שלכם או קידום באמצעות מודעות גוגל אדוורדס ( ADWORDS)
תהליך זה יכלול את השאלות:
מי - להבין אל מי אנחנו מדברים (קהל היעד)
מה - תחומי העניין שלהם (לא נפרסם מכוניות לבני נוער)
איך - על אילו שאלות מחפשים תשובה (הצורך שלהם)
מתי - מימד הזמן (לא נפרסם ציוד סקי באוגוסט)
טיפ אחרון, זוהי עבודה שדורשת זמן ונמשכת מספר חודשים בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר. מצטער זה לא זבנג וגמרנו
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה