יום ראשון, 3 במאי 2015

רימרקטינג (Remarketing) - שיווק מחדש

רימרקטינג (Remarketing) - שיווק מחדש

יש לכם תחושה שמישהו עוקב אחריכם? שפתאום אתר שביקרנו בו מפרסם ורודף אחריכם בכל אתר שאתם גולשים בו? הכירו את אמצעי הפרסום של גוגל – Remarketing שיווק מחדש
רימרקטינג (שיווק מחדש Remarketing) הוא למעשה כלי פרסומי מבית היוצר של  Google Adwords המאפשר לכם להגיע לגולשים שביקרו באתר שלכם ולהציג בפניהם את המודעות שלכם גם כאשר הם מבקרים באתרים אחרים החברים ברשת המדיה של גוגל ובכך הם רודפים אחרי הלקוחות.

איך זה עובד?

 השיטה עובדת ע"י הכנסת "עוגייה"COOKIE) בדפדפן שלכם במהלך הביקור באתר.מרגע שנשתל ה-COOKIE  הגולשים משויכים עפ"י הגדרות המפרסם לקבוצת קהל היעד.
לקהל היעד הזה יגיעו המסרים כאשר הם גולשים במגוון אתרים ברשת לדוגמא  YOUTUBE, YNET  ואחרים

למה כדאי להשתמש ברימרקטינג Remarketing (שיווק מחדש)?

 97% מהגולשים שמגיעים לאתר שלכם לא משאירים פרטים וכנראה גם ישכחו אתכם ולא יחזרו שוב. ברוב המקרים הם כבר עברו לאתרים של המתחרים במסגרת מחקר השוק שהם מבצעים.

בכדי לא לפספס את הלקוחות הנ"ל, רימרקטינג (שיווק מחדש Remarketing) הוא הכלי הטוב ביותר להזכיר אתכם לגולשים.
רימרקטינג (שיווק מחדש Remarketing) מחזק את תוצאות הפרסום שלכם, את כמות הפניות דרך האתר ומסייע בחיזוק הנראות של המותג שלכם
יתרון נוסף שרימרקטינג (שיווק מחדש Remarketing) פונה ללקוחות שכבר התענינו במוצר שלכם וביקרו אצלכם באתר.

יתרונות הרימרקטינג Remarketing(שיווק מחדש ):


1. פרסום באנרים באתרים המובילים כדוגמת YNETMAKOYOUTUBE ואחרים יקרים מאוד ומרבית בעלי העסקים אינם יכולים להשקיע את הסכומים הללו בפרסום. קמפיין רימרקטינג (שיווק מחדש Remarketing) נכון מאפשר לכם להופיע באתרים המובילים השייכים לרשת המדיה של גוגל במחירים נמוכים ומיקוד לקהל היעד שביקר כבר באתר שלכם ומתעניין במוצר או בשירות שלכם.

2. מכיוון שלקוחות הרימרקטינג (שיווק מחדש Remarketing)כבר ביקרו אצלכם באתר ניתן לפלך אותם בצורה טובה יותר ולהיות ממוקדים בפרסום אליהם. לקוח שביקר בדף מוצר אצלכם באתר ייחשף למוצר אותו הוא חיפש לעומת אחר שייחשף למוצר אחר.

3. ניתן להציע ללקוחות מוצר משלים למוצר המקורי אותו הם כבר רכשו או התענינו בו ובכך להגדיל את המכירה לאותם לקוחות פוטנציאלים.

4. ההשקעה ברימרקטינג (שיווק מחדש Remarketing) היא יחסית נמוכה בהשוואה לעלויות פרסום במנועי החיפוש.

5. קמפיין הרימרקטינג (REMARKETING) אינו תלוי בקמפיינים אחרים אותם אתם מבצעים ב GOOGLE ADWORDS ולמעשה גם לקוחות שהגיעו לאתר שלכם עצמאית (מחיפוש אורגני או הפניה) יחשפו לקמפיין

 לסיכום

 

 רימרקטינג (שיווק מחדש Remarketing) הוא כלי פרסום יעיל המספק לכם חשיפה בפני גולשים שכבר התעניינו במוצר או בשירות שלכם. שילוב זה מגדיל את הסבירות שהם יהפכו ללקוחות. זכרו את הצורך להגדיר נכון את הקמפיין, לתכנן אותו ולנהל אותו בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.


גם אתם יכולים לרדוף אחרי הלקוחות שלכם ולהגדיל את החשיפה והמכירות של העסק שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה